Wij zijn
Pinkster Bijbelschool Brazilie

Wij zijn een stichting die individuen en gemeentes die het werk van de Pinksterbijbelchool Brazilië en hun zendelingen een warm hart toedragen informeren over het werk en gezamenlijke steun faciliteert.

De vorm ‘stichting’ is in Nederland een gebruikelijke constructie voor een rechtspersoon en wordt bij notariële akte opgericht. In deze akte zijn alle relevante zaken van de stichting in ‘statuten’ verwoord.
De stichting staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Zutphen onder nummer 41038031. Het vestigingsadres van de stichting PBB is  Marsmangaarde 152 7414 XG, Deventer

Naast de geestelijke ondersteuning, als achterban van de zendelingen in Brazilië, voorziet de stichting ook in de materiële ondersteuning van de bijbelschool en de werkers in Brazilië. Hiertoe ontvangt de stichting giften van particulieren en van kerkgemeenten die het werk in Brazilië een warm hart toedragen. De Nederlandse stichting beoogt een vaste maandelijkse financiële ondersteuning te bieden voor de werkers in Brazilië, zodat zij zich volkomen kunnen richten op het zendingswerk.

Uit de inkomsten van de stichting worden ook de nieuwsbrieven en de reizen bekostigd. De reizen zijn bedoeld om de achterban te informeren over het werk in Brazilië. Het is de bedoeling om jaarlijks een bezoek aan de ondersteunende gemeenten in Nederland en Duitsland te brengen.